Benvinguts a aquesta particular barreja de pensaments, activitats i reflexions ...

diumenge, 23 de febrer del 2014

"Experiències TIC a l'aula"

Aquesta setmana hem treballat sobre el maquinari d'aula i la seua aplicació en una activitat concreta. Pel que fa a la meua activitat respecte al tema setmanal, els primers dies els vaig dedicar a indagar i investigar algunes de les webs suggerides. La que més em va agradar va ser la proposta de "Skype a l'aula", la veritat és que mai m'ho hauria plantejat. Em pareix una experiència molt enriquidora per als alumnes, que poden aprendre i practicar altres idiomes, al cop que interaccionen amb altres països i cultures. No obstant, Skype (i les noves tecnologies en general ) poden ser un arma de doble tall, per això jo intentaria afegir-hi una xarrada sobre ús responsable. D'aquesta manera fomentarem la utilització conscient d'aquestes eines, prevenint alguns de les problemàtiques que avui dia existeixen relacionades amb les xarxes socials (o comunicatives).



Per últim, m'agradaria incloure una web molt interessant que també estava a les recomanades, Selva i Xarxa educativa. Ací  trobareu informació  i activitats que podeu fur a terme a l'aula de moltes àrees educatives. La pàgina em va agradar molt i ha sigut tot un descobriment que no volia deixar de compartir amb vosaltres.

Salutacions virtuals per tots i totes.

Marisa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada